tisdag 1 juni 2010

Må bra-kontot...

är påfyllt! Jag har fått akupunktur och en lång sovstund med prinsessan som alltid sympatisover när matte har fått behandling.
Vi har tagit en mysig kvällspromenad - härlig blomdoft ute nu.
Carla såg två stora hundar; en schäferliknande och en svart, inte fröken C´s favoriter precis men hon var så duktig och skvallrade till matte och tyckte att det var bättre att busa med mig än att gå igång på vovvarna. Sen följde hon snällt bakom mig utan att bry sig om dem:)
Det känns så bra att få fylla på med ännu ett bra och lyckat hundmöte!

Vi mötte också en bekant och hennes lilla hund, de var på cykeltur. Lilla Smulan har en fin cykelkorg med galler över så att hon inte kan ta sig ur, hon såg väldigt nöjd ut med arrangemanget.
Funderar på om det kan passa oss också?! Det vore kul att kunna ge sig iväg på lite längre utflykter.

Det blir ingen träning utöver det vardagliga som hundmöten osv,på några dagar.
Vi ska på läger i helgen så vi sparar på arbetsviljan till dess!


Resten av kvällen tillbringar jag och tibben i soffan, fortfarande ganska trött efter nålarna.
I morgon ska det knäppas kort på Carla, jag har bett en jätteduktig tjej om hjälp att fota.

1 kommentar: