tisdag 30 juli 2013

Skoj, bus och lite träning...

Nyss gjorde fröken C riktigt ordentliga lekinviter. Bara för matten att kravla sig ner på golvet :)
Det blev både dragkamp och brottning under glada hojtanden från oss båda. Riktigt kul att få vara vild ibland. Nu var inte tibben nöjd med bara detta. Kroppen fullkomligt vibrerade av energi och ögonen glittrade på ett sätt som bara busiga tibbeögon kan.
Bäst att ta till vara på detta så jag gömde kantareller i vardagsrummet och skickade henne att söka. Fina markeringar blev det,fast jag fick vara väldigt snabb för att hon inte skulle apportera också.
Hoppas att vi kan få med ett så bra arbete i skogen också

Testade några "ligg" också. Snabb som attan i backen och jag kunde minska på handtecknet rätt ordentligt. Allt detta gjordes med bus och glädje i blicken, härligt!

Kvällspromenaden däremot var inte populär och toabesöket klarades raskt av. Kände mig ganska läcker i shorts, gummistövlar och regnrock ;)
Noterar just att jag verkar ha blivit av med min plats i soffan
det var bättre väder häromdagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar