tisdag 9 juli 2013

Hemma igen!

Carla och jag har varit på några dagars semester med Herr F och hans matte.
Vi har haft fantastiskt väder, strålande sol, blå himmel och havet som glittrar.
C tog mod till sig och badade )efter lite support från mig) alla fyra tassar.
Jag badade i alla fall fötterna...
Båda hundarna är otroligt lättsamma att ha med sig och hänger glatt med på det mesta.
Bla åkte vi kustvägen, även om jag tyckte att det var mest skog så var det otroligt fint i mellanfjärden där vi pausade med korv och glass, till hundarnas stora förtjusning.
C har också passat på att inviga sin bilsele och verkar fullt nöjd med att sitta säker i bilen.

Med många nya intryck samlade är vi nu fullt nöjda med att vara hemma igen. Prinsessan har intagit favoritplatsen vid balkongdörren och jag har hunnit med ett efterlängtat yogapass. I natt sover vi gott i vår egen säng och laddar om inför morgondagens rallylydnad,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar