onsdag 19 maj 2010

Jag blir så glad!

När jag träffar på schysta hundägare. På kvällsprommisen såg vi på lite håll en boxer med ägare.
Boxern var lös och studsade runt som en känguru. Ägaren såg oss också och kallade in sin hund och gick därefter i en vid båge, vi gick en båge åt andra hållet såklart. Bra hundmöte för oss båda!
Hurra för såna människor!

Idag har vi inte gjort något speciellt alls, Carla har följt sina rutiner: Morgon mys med matte innan det är dags att kliva upp. Sen ligger tibben och drar sig innan det är dags att åka till jobbet,
på fikarasten så leker hon med jobbarkompisens vantar, kul kul. Hon har lärt upp sin kompis bra;
ett litet nyp i byxknäet så får man vanten fortare:)
När vi kommer hem från jobbet är det dags för prinsessan att sova middag i mattes säng innan det är dags för ett litet arbetspass och en kvällspromenad. Hon brukar se till att jag kommer i säng i tid också, kommer jag inte och lägger mig så hämtar hon mig runt kl 23. Tur att hon håller ordning på matte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar