onsdag 28 april 2010

Tibbeknäpp!



Carla har fnattat runt och busat med Flodis! Hon ser verkligen jättelycklig och helt galen ut:)
Inget jobb ikväll alltså. Sparar det till nyttoträningen i morgon. Lattjo-Lajbanväskan är packad och klar, det är tibbens alldeles egna träningsväska som innehåller både klicker, godis och allehanda skojigheter. Prinsessan har stenkoll på sin väska och vet precis vad som gäller när den är med, då är det dags att åka till fröken L och Carlas favoritställe! Skulle jag råka rota i väskan eller ta med den utan Carla så blir hon inte nöjd! Ska jag på kurs utan henne får jag snällt plocka ur mina inneskor dagen innan så att hon inte ser och stoppa dem i en plastpåse i stället;) bortskämd? Kanske... fast jag ser det mer som att jag visar hänsyn.
Ikväll blev en lagom promenad och vi passerade en stor, svart, okänd hund utan att C reagerade annat än med att titta lite på den och skvallra, duktig! Nu har hon somnat bakom gardinen igen. Snarkar sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar