söndag 30 september 2012

Lillstumpan tar igen sig efter gårdagens shoppingrunda.
                                             
I morse vaknade jag av att hon hoppade upp och la sig på mig. Jag tolkade det som att prinsessan på ärten ville ha sovmorgon. Tyvärr fick vi hoppa över en riktig promenad idag pga mitt dumma knä.
Det fick bli en kortare runda. I stället har vi ägnat oss åt att göra fröken Carla extra fin!
Lilla fröken fått lite ompyssling med borstning av päls och tänder, lite "pawdikyr" och en massa mys.
Den nya kardan visade sig vara ett mycket bra köp, extra glans i pälsen!

2 kommentarer:

  1. Vilken karda har du köpt? Måste köpa en till Spot. Tar gärna emot tips på en bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. DoggyMan heter den, inte så stor. Rätt så tät och inga knoppar på själva piggarna. Jag är väldigt nöjd än så länge. Speciellt bra vid armbågarna.
      Det var kanske inte billigaste modellen men enligt han som sålde den (han har själv pälshundar) var det den bästa.
      Inköpt på djurmagasinet.

      Radera