tisdag 11 september 2012

Fint besök!

Ytterligare en favorit i repris...
Det har vi haft idag, av varghundsväninnan. Det blev en aktiv men inte så lång promenad.
Mycket bra för mig som ska ta det lugnt med ont knä och dessutom roligt för flickorna som fick leta godis i träd och balansera på stockar. En del rally övningar hann vi med också, snurra runt sitter riktigt bra nu. Ny sak att träna på: backa vid sidan av matte. Vi började lite men eftersom jag inte fått med mig klickern ut kände jag mig lätt handikappad så vi väntar till nästa gång.
Det var riktigt roligt att se väninnornas reaktion när dom träffades:) Carla studsade som en boll och pussade fröken varg på nosen. Hon i sin tur svarade med att bocka runt lite och sen kom lekinviter från båda. Trots att storleksskillnaden gör att vi inte kan släppa dem lösa tillsammans har de verkligen utbyte av varandra!

2 kommentarer: