lördag 16 juli 2011

Tibben har alltid rätt...


det är bara att böja sig inför detta faktum. I flera dagar har Carla varit inne i klädkammaren och stökat eller suttit utanför dörren till densamma och knorrat. Jag har envist hävdat att det inte finns nåt av intresse för en liten hund där inne. Ett tag funderade jag på om hon kommit in i en andra spökålder. Idag har jag städat klädkammaren...under utflykts-ryggsäcken hittade jag en hög med leversnittar. Borde nog städa oftare kanske men kan inte annat än att bli imponerad av luktsinnet :) Det börjar märkas att lilla fröken har haft semester. Idag sa hon till att hon ville jobba och avverkade ett varierat arbetspass med en sällan skådad energi och tog bla sin sköldpadda på promenad. Just nu sitter hon bland sina leksaker och "pratar" för att jag ska göra nåt roligare än att knappa på datorn. Lika bra att kapitulera!

2 kommentarer: