onsdag 3 november 2010

Höstvila!


Nu har Fröken C tagit riktig höstvila. Trött och aningen trumpen pga löp. Vädret är inte heller det bästa. Prinsessan tittar på mig som om jag vore i stort behov av någon typ av professionell hjälp när jag föreslår att vi ska gå ut i regnet. Tur att vi går regelbundet på hundpsyk då´rå!
Medan hon vilar sig i form funderar jag på nya grejor till träningarna längre fram, fantasin tryter lite, hon kan ju faktiskt en hel massa saker men några nya idéer har jag tack vare min kära träningskamrat. Det är också en stor fördel med att träna tillsammans- detta att man inspirerar varandra.
Närmast i tiden ligger en tripp till veterinären för årlig vaccination mot kennelhosta, vi fick en påminnelse av veterinären härom dagen. Adresserad även till Carla, en trevlig och rolig detalj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar