lördag 11 juli 2015

Härliga tider!

Ibland blir det inte som man tänkt sig, ibland blir det bättre!
Idag var jag helt oinspirerad när vi gick ut på prommis, ibland är det så. Vi har ju trampat på de flesta promenadvägarna härikring ett antal år. Hursomhaver så gick vi en sväng på kullarna och eftersom vi hade turen att få ha dessa för oss själva så fick tibbetöserna möjlighet att springa lösa en stund. Eller ja, Reidun kutade efter humlor medan Carla spankulerade samt mediterade. Själv njöt jag av att bara titta på mina fina, självklart gick kameran varm. Glatt överraskad konstaterade jag att inkallningen för Reiduns del sitter riktigt bra, trots att detta inte är något vi tränat specifikt. Det verkar vara ett lysande exempel på att det lönar sig att belöna för det man vill ha. Jag har ju sedan hon var liten konsekvent belönat kontakt och idag var det väldigt tydligt att hon sökte upp mig.
Full rulle mot mig när jag ropade, Carla tog det lite lugnare  hon, viktigt att inte förhasta sig!
Min planerade Yoga fick idag ge vika för meditativ kvalitetstid med tjejerna.
Att ligga på mage i gräset med tibetanska tempelhundar är nog också yoga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar