tisdag 5 mars 2013

Mys!

Efter en längre tid med sprudlande energi verkar Carla för tillfället nöjd med att tugga på ben och mysa i soffan. Vi har också utvecklat en sofflek: Kurragömma under filten. Det är jättekul att hitta igen matte! Hon har också en del bestyr med min onda axel. Intressant det där, att hon ligger steget före mig och börjar pyssla med den innan jag hunnit fatta att den gör ont igen.
Utomhus jobbar vi mycket med kontakt och skvallerträning. Bra att påminna om med jämna mellanrum.
I morgon ska vi på fikakväll med unge herr B.
Just nu passar det mig bra med lite lugnare övningar då jag inte är i toppform
Prinsessan gör mig gärna sällskap under yogapassen och snusar sött på sin matta under tiden.
Hon verkar slappna av lika mycket som matte. Intressant att se hur hon påverkas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar