söndag 21 oktober 2012

Regnrock på!
Fröken C väckte mig lite försynt i morse och undrade om vi inte kunde gå ut. Det är såklart löpet som talar för min morgontrötta hund skulle knappast gå upp vid den tiden annars.
Fortfarande ingen större matlust men om jag låtsas äta av hennes mat så går det ner. Jag gör ingen affär av det hela , det kommer att rätta till sig om nån vecka. Magen är lite svajig men det vill jag minnas att den var sist också.
Idag har lilla fröken fått lite pälspyssel och så lyxade vi till det med lite massage också.
Igår morse fick vi sällskap av en temporärt döv och tämligen pilsk taxpojke. Efter kom husse och fattade inte varför hunden inte kom på inkallning. Husse var nog också lite döv för jag fick säga till tre gånger innan han fattade det olämpliga i att låta sin hane hälsa på min löptik...
Taxen var i alla fall söt och snäll ;)

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja de har inte alltid så bra koll men både taxen o husse var trevliga ;)

      Radera
  2. Så fin i sitt hurrtta regntäcke!

    SvaraRadera