lördag 27 oktober 2012

Godissök

Snö i svans & byxor

Myser i solen
Vilket fantastiskt väder, vi har varit ute på promenos i tibbetakt. Det tar sin lilla tid det. Särskilt som det finns snöfläckar att undersöka och en hel del tuvor att markera såhär i löptider.
Ett litet godissök gjorde vi vilket uppskattades av Carla.

Just nu tycker hon att också det är väldigt kul om jag sätter mig på golvet med henne. Jag låter henne ta initiativ till lek och försöker följa henne. Kanske inte så mycket "ledarskap" i vissas ögon men det bygger relationen tycker jag.
Det var ett fasligt kissande på promenaden idag och jag kan inte riktigt avgöra om det beror på löp eller om det är nåt annat som spökar. Ger henne en kur med tranbär igen för att vara på den säkra sidan. I övrigt börjar hon så smått bli sig själv igen och aptiten verkar ha återvänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar