fredag 30 juli 2010

Tuggar ben...


I många delar ska tuggbenet delas, då blir det bäst, lilla fröken vet exakt hur många hon har och alla ska finnas tillgängliga! jag brukar lägga undan dem om hon ska vara ensam så att hon inte ska sätta i halsen. När jag tar fram dem igen kontrollerar hon noga att alla är med.
Jag tycker oftast att det räcker med att ta fram en eller två men se det duger inte!
Då sätter hon sig vid lådan och klagar högljutt! Trodde att jag hade tagit fram alla härom dan men tibben var inte nöjd och minsann hade hon inte rätt! Längst ner under alla leksaker hade den sista lilla biten hamnat. När jag hade plockat fram den valdes noga den godaste (helt annan) delen ut och fröken tuggade förnöjt!
Inser att jag fått med avslöjande detaljer på första bilden... så här ser det ut efter bus och lekstund. Det är ingen dammråtta som ligger på golvet utan det är Carlas sovfäll som varit med om en brottningsmatch, petflaskorna fick sig en hurring i förbifarten:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar