lördag 3 juli 2010

Jag tror hon kan det!


Passade på att hitta på lite övningar inomhus pga värmen. Plockade fram en övning som vi inte jobbat med på evigheter - att springa och sätta sig på mattan när det ringer på dörren.
Idag trillade polletten ner!!!
Jag kunde tom flytta mattan in i sovrummet, när jag ringde på dörren så sprang prinsessan snällt dit och satte sig:)
Tur att jag bor längst upp så slipper förbipasserande grannar fundera på varför jag står och ringer på min egen dörr och kastar godis...:D

2 kommentarer:

  1. Vilken dröm att hunden sätter sig på mattan när det kommer någon.. :) Ser för mitt inre Smilla göra det men men lära gamla hundar sitta hur var det nu.. ;)

    SvaraRadera
  2. "att lära gamla hundar att sitta är ingen konst, det kan de redan. Svårigheten är att få dem att resa sig ur fåtöljen när man själv vill ha den"
    (okänd)
    :D

    SvaraRadera