söndag 8 september 2013

Nu är hösten här

och luften är som glas, sjunger Lisa Nilsson. Det stämmer bra tycker jag.
 Hösten är min favoritårstid. Klar luft men ändå chans till härligt soliga dagar som i helgen.
Den här hösten ser jag fram emot med glädje. I veckan har vi haft kick-off med (h)järngänget inför nya träningar. Vi började med spel och lekar och avslutade i utomhus med sökrutor och godisträd.
Det är svårt att säga vem som hade roligast. Hundar eller människor.
Vi har fått en ny medlem också. George Clooney och hans matte. De kommer garanterat att passa in bra med oss andra :)

Igår blev det en utflykt med Herr F. Vi styrde kosan mot Alnö.
En lite märklig känsla, trots att jag inte har bott där på 15 år så känns det ändå som att jag är på väg hem när jag åker över bron.
Vi hamnade efter lite kringelkrokar ute på spikarna där F äntligen fick sitt efterlängtade FIKA.
Jodå, Fonzi har lärt sig "the F-word" :)
Idag blev det promenos i finvädret, ett karamellträd hittade vi också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar