lördag 21 september 2013

Belöning, störning och stolpe...


Det fick jag tjänstgöra som på torsdagens träff med (h)järngänget. Tibben fick stanna hemma pga av löp men jag åkte i alla fall. Det är lärorikt att titta på andra som tränar också och varghundsväninnan verkade väldigt nöjd med att ha fri tillgång till mig och var ovanligt frikostig med pussar:)
Lite avis blev jag när mina träningskompisar fick göra flera roliga övningar.
Bla en följsamhetsövning som såg väldigt skojig ut.  Herr Clooney hade väldigt kul såg det ut som och matte fick jobba på bra i båda varven ;)Skicka runt föremål (stolpe) var också ganska kul tyckte vovvarna. Imra jobbade på jättebra sen i rulleträningen trots att jag var både belöning och störning i ett. Kul att ha tid att titta på alla andra och jag fick med mig en hel del tankar som jag kan ha nytta av när det är dags att börja träna igen.
Idag njuter Carla av solen från öppen balkongdörr medan jag ämnar göra så lite som möjligt.
Yoga senare idag, lugn och ro står på önskelistan för dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar