tisdag 8 mars 2011

Inte mycket nytt...


att förtälja. Planerad träning blev tyvärr inställd och vi håller inte på med något nytt. Funderar på en del nya saker men än så länge tränar vi på det hon nyss lärt sig men med ökade krav. Lite tråkigt tycker tibben att det är på jobbet. Arbetskamraten är sjuk så av den dagliga vantleken blir intet. Trist! Igår var vi på väg hem när jag upptäckte att lilla fröken stolt bar på en liten rosa vante.
Man bör inte lägga dessa klädplagg i tibbehöjd om man vill ha dem kvar.
I slutet på mars ska jag gå en kurs i ämnet "Läsa hund". Jag hoppas att den kommer att bli intressant och lärorik. Att det blir roligt betvivlar jag inte eftersom hela björnligan ska gå :)
Lägger in en sommarbild idag, för att pigga upp mig själv lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar