lördag 21 augusti 2010

Inspirationen har återvänt!


Tänk så fort det svänger, idag blev det en aktiv promenad med olika små uppgifter.
Vi började med lite rally, u-svängarna börjar bli riktigt stabila, gå runt bakom sitter också helt ok.
Tränade också på att söka upp fotposition och att gå vid sida. Jag var extra noga med att hon verkligen skulle söka upp sidan vid kommando, det behöver vi jobba mer på men jag är nöjd med dagens resultat!
Efter det lade jag in lite apportering av både koppel och frysklämma och där är det 100% rätt dessutom tycker tibben att hon är jätteduktig.
Min fantastiska hund avslutade träningspasset med tre klockrena markeringar för att hon hittat mina nycklar.
Efter ett sånt pass kan man inte göra annat än le med hela ansiktet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar