tisdag 13 december 2011

En mycket trevlig afton!

Äntligen har vi träffats hela järngänget igen! Ett härligt träningspass som började med en fantastiskt god smörgåstårta. Efter detta gick vi upp till träningslokalen för lite rallyträning. I vanlig ordning vägrade fröken C att förstå det roliga i rally inomhus. Jag dööööör av leda sa hon och tjurade sig runt banan till stor glädje för våra kamrater som fann det hela mycket underhållande. Jag kan bara hålla med, hon ser vansinnigt rolig ut och jag framstår antagligen som tokig som framhärdar... ute däremot faller samma övningar lilla damen i smaken:)
F däremot är verkligen i sitt esse och det är så roligt att se hur kul han har! Även varghundsväninnan tyckte att detta med rally var kul igår och bjöd på en riktig show:D
C försökte mest flirta med svarta systern som vi inte träffat på ett tag, skoj tycker jag med tanke på hennes  icke-tyckande om stora svarta hundar.
Vi koncentrerade oss på lite nyttoövningar i stället och nya grejen är att torka tassarna på handduken själv. Handduken har jag placerad i knäet, får se hur det går men vi fick en bra start.
Fingerdockorna hade vi också med och hon kom ihåg att Lejonet heter Carla:)
Två fina markeringar och uppletande av mobilen hann vi med och lite skoj med agilitytunneln- på tibbevis såklart, jag skickade henne från ena hållet, var på hon gick runt och igenom från det andra.
En ny aktiveringsleksak fanns också, en modell som gungade till baka när man puttar på de.
Carla boxade som ett proffs!
Fröken L sa visserligen att den var gjord för stora vovvar men sånt bryr sig inte en tibbe om!
En särdeles trevlig kväll med goda vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar