tisdag 29 november 2011

Adventsfint...

Carlas fina kudde...

å mattes!
har prinsessan fått i sin myshörna, med ett specialbeställt örngott. Tibben är ju inte alltid så nöjd med nymodigheter men detta gick hem :) Förra veckan unnade vi oss några extra dagars ledighet och passade på att ta en sväng till Norra Berget med Carlas killkompis, vovvarna fick fnatta runt lite och matte passade på att inhandla lite delikatesser i vinfabriken.
Det är ganska skönt med lite semester denna mörka årstid, att hinna med hundpromenader i dagsljus gör att man piggnar till. Snart är det också dags för en träning med järngänget, det ser jag fram emot då jag behöver lite inspiration! Ibland har jag lite dåligt samvete för att jag inte har gjort nåt vettigt med C på ett tag men om jag tänker efter lite så gör vi ju det mesta tillsammans så en lugnare period är väl ok antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar