söndag 18 september 2011

Rast och vila


samt mat i mycket små portioner är det som gäller nu. Lilla fröken C har bekymmer med sin känsliga mage. Idag var det dock mycket bättre så stackars oroliga matte är något lugnare. Prinsessan får lyxmat nu. Dietmat på burk som tydligen smakar smaskens!
I stället för långpromenad så blev det en shoppingtur för mig. Känner mig mycket nöjd då jag investerat i en "hundjacka". Det ska bli skönt att slippa hitta hundgodis i alla jackfickor vid alla tillfällen ;)
Lite till Carla blev det såklart också, en ny reflexväst, en vattenflaska med skål och nytt godis som ska vara snällt mot lilla tibbemagen.
Peppar,peppar verkar i alla fall blåskatarren ha gett med sig, två veckor utan tranbär nu...håller tummarna.
Håller tummarna för att löpet håller sig borta några veckor till så att stockholmsresan kan bli av i alla fall. Nu när jag bestämt mig för att jag (nog) kan vara utan henne en helg ^^
Håller också på att torka kantareller så att vi har nåt att träna med i vinter, det blir inte riktigt samma sak och doft men duger gott som träning ibland.

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna att magen lugnar sig nu..kram.

    SvaraRadera
  2. jo, magen är bättre och jag är lugnare. Carla gillar inte att jag har gömt undan alla tuggben utan går och hummar förgrymmat :)

    SvaraRadera