tisdag 25 januari 2011

Snart dags för utställning!


Carla är anmäld till uställning i februari. Det var ett tag sen sist men det ska bli kul.
Fröken C sade till själv att hon ville jobba härom dagen. Vi fortsätter med att stänga dörrar och det går väl framåt sådär... fingerdockorna är favoriter och nu är vi uppe i tre att välja mellan. Än så länge har jag bara namngett en och det är alltså den jag vill att hon ska välja och väljer gör hon ganska tydligt vilket är roligt. Vi har också kommit på en ny grej som vi börjat lära in. Prinsessan ska lägga sig på sin kudde när hon är trött. Jag har tänkt att det färdiga resultatet ska bli som följande: Jag frågar, är du trött? och hon ska då gå och hämta sin lilla kudde och lägga huvudet på den. Fånigt javisst! Men kul är det att träna in tycker vi båda:)

Jag misstänker att lilla fröken är en liten aning skendräktig då jag tycker att hon är mera vaktig och larmar ofta och ljudligt både inne och ute, lite yr i mössan blir hon också om hon får korn på nån intressant lukt. Dessutom har hon bäddat väldigt ordentligt några dagar, det stämmer ganska bra tidsmässigt med löpet. Det verkar dock inte som hon är så väldigt besvärad så det är väl bara att vänta ut det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar