söndag 9 mars 2014

äntligen helg!

Extra skönt med helg. Igår hann vi med ett riktigt bra arbetspass. Både gömma nyckel, hämta rulle och ett karamellträd hann vi med. Tanken förutom bra träning var att tibben skulle sova gott medan matte roade sig på konsert. Extra varmt i hjärtat blev jag när Carla agerade nattjour och drog av strumpor mitt i natten. Ob-tillägg i form av en liten nattkaka delades ut till prinsessans förtjusning. Idag stod korvgrillning på schemat men vi fick skjuta på det pga blåst. Istället blev det en promenad runt norra berget. Två glada hundar tyckte att det var väldigt kul att komma ut i skogen. Själv tycker jag att det är skönt att vara riktigt mör i kroppen. Nu snarkas det gott i soffhörnet. Själv återvänder jag till min bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar