söndag 26 januari 2014

Hög mysfaktor!

Det har helgen bjudit på trots allt. Den började kanske inte på bästa sätt då kroppen känns bedrövlig. Carla ryckte in på lördagsmorgonen med extra omsorgsfullt morgonmys. Dessutom gjorde hon nåt som hon sällan eller aldrig gör, hon talade om för mig att det var dags att gå upp! I normala fall är det tvärtom men igår ansåg hon att jag behövde extra peppning vilket var alldeles sant.
Fantastiskt vad de läser av saker och ting.

Idag har jag träffat terapihundsgänget igen. Det som slagit mig båda gångerna jag har träffat dem är att" mattarna" verkligen tycker om sina hundar. Det lyser igenom oavsett vad de gör eller vad som händer.
Just idag gjorde hundarna (och människorna) otrolig nytta för mig.
Jag kom hem väldigt glad och inspirerad så Carla fick en aktiv promenad med en massa olika övningar samt ett karamellträd. Gissa om fröken var nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar