söndag 22 december 2013

Året som gått...

Tänk så fort tiden går när man har roligt! 2013 är snart slut och på det stora hela har vi haft ett fantastiskt år. Några specifika mål har vi väl inte haft annat än att fortsätta att göra det vi tycker om och att umgås med dem vi tycker om, ett mål så gott som något och väl uppnått.
En hel del skogsutflykter både för skojs skull och för träning av personsök där vi också kommit ett stycke längre i träningen. Självklart har vi fortsatt att träna tillsammans med hjärngänget som i år fått ett mycket välkommet tillskott i form av George Clooney och hans matte :)

På pluskontot i år kan jag också föra in att jag har hittat tillbaka till yogan, i en form som passar mig alldeles förträffligt. Dessutom har jag återknutit kontakten med gamla vänner som visserligen funnits där men som jag inte haft så mycket kontakt med de senaste åren. Underbart!

2014 hoppas vi på att få fortsätta på samma sätt och att alla våra vänner får ett riktigt bra år!
En liten sammanfattning i bilder....
Ifjol fanns det snö
Carla provar det här med skoter
Marktjärn
Vättaberget och Fonzi
Årets viltspår
Fikapaus med hjärngänget
Vilopaus med bästa väninnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar