fredag 6 januari 2012

Tibben har gått i barndom :)

Tror jag i alla fall, i morse eller snarare sen förmiddag blev hon som valp på nytt!
Pussattacker och brottningsmatch med täcket och glatt viftande svans. Att hon faktiskt är vuxen och en fin dam verkade hon ha glömt.  Även morgonpromenaden (mitt på dagen) företogs med glada skutt och vild svans, livsglädje i kubik. Att det var fint väder och snö gjorde ju inte saken sämre.
Hjärtat i halsgropen fick jag när kopplet gick av mitt under promenaden, C stod snällt kvar och undrade varför matte gick iväg med kopplet släpandes efter sig? Som tur är har vi ju ingen brist på koppel av olika slag men ett nytt i läder ska raskt införskaffas, gillar det bäst, det blir bättre känsla med läder.
Att döma av mina takfönster har det kommit mera snö så kvällspromenaden blir säkert kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar